You are currently viewing A hiteles Etikus Ingatlanos saját márkaépítésének 5 legfontosabb eleme

A hiteles Etikus Ingatlanos saját márkaépítésének 5 legfontosabb eleme

Minden Etikus Ingatlanosnak nagyon fontos, hogy ki tudjon tűnni a tömegből, felépítve egy olyan saját márkát, amely kiemeli azokat a már védjegyünkké vált elveket, amelyek alapján dolgozunk.

 
Az ingatlanmarketing számít – ez egyértelmű.
Az Etikus ingatlanosokat az emeli ki a tömegből, ahogy az ingatlanmarketinget a meglévő szakmai kompetenciájukkal összhangban használják, ami pedig tovább visz ahhoz, hogy az ügyfelek is ez alapján ítélik meg őket és a munkájukat.
 
Bárkinek lehet egy szép weboldala, és következetes, aktív közösségi média jelenléte, de ha a felépített márka és a személyes történet nem hiteles, akkor az nem fog visszhangot kelteni.
 
Amikor egy Etikus Ingatlanos a saját hiteles történetét marketing elemeket felhasználva elmeséli, ügyfelei sokkal erősebben kezdenek el hozzá kötődni.
 
Az így felépített márka gyakorlatilag minden értékesítő álma: egyet jelent egy olyan kapcsolattal, ahol az ingatlanos már nem csak egy értékesítő a sok közül, hanem családi szolgáltató. Az ügyfelekben kialakul egy olyan kép, ahol az Etikus Ingatlanos a kompetenciája, az elvei és a jelleme miatt bármikor megbízható (és CSAK ő) a család valamennyi ingatlanügyletével kapcsolatban.
 
Ez pedig – természetesen – egy olyan körforgás, amely egyet jelent a márka erősödésével, az egyre több megbízás megszerzésével, és így a profit folyamatos növekedésével.
 

Ahhoz, hogy a saját hiteles történetet beépítsük az ingatlanmarketing stratégiánkba, kezdjük el a munkát ezzel az 5 lépéssel:

1. Az alap személyes értékek meghatározása.
Etikus Ingatlanosként ezek az értékek jelentik a saját márka alapját, és a marketingnek ehhez igazodnia kell, ezeket kell kiemelni, hangsúlyozni. Ezen értékek kidolgozásával kialakul a személyes márka, amely egyértelműen kiemeli az Etikus Ingatlanost a tömegből, így teremtve saját ügyfélkört.
 
2. A nyertes kommunikáció alapja a jól megválasztott szóhasználat.
A személyes brandépítés egyik alapszabálya, hogy meghatározzuk magunkat 3 szóval. Ezek a kifejezések lesznek a saját marketingünk alapjai, hiszen ezeket mi állítjuk saját magunkról, így a legerősebb kifejező elemei a saját magunkba vetett hitnek.
Ezt követően ezeket a szavakat be kell építeni a saját magunk által használt weboldal, közösségi média felületekbe, hogy azok mindenhol visszaköszönjenek, így ráerősítve az üzenetünkre.
Ne feledjük: amikor elmeséljük saját történetünket, a nyelvezetnek erősnek, határozottnak kell lennie, hiszen a saját üzleti értékünket is ez határozza meg – így az olyan kifejezéseket kell használni, mint a merész, kreatív, élvonalbeli, dinamikus, innovatív, élénk stb.
 
3. A jó történet fél percben elmondható!
Hallotta már az „elevator speech” kifejezést? Nem? Itt az ideje megismerni!
Ennek az értékesítési stratégiának az alapja az, hogy röviden, tömören minden lényegi információt átadunk magunkról / márkánkról.
A felgyorsult világ új fajta kommunikációt kíván, és a technika is innen kapta a nevét: Adjuk el magunkat annyi idő alatt, amíg partnerünkkel egy liftben utaznánk!
 
Használjuk fel benne az előző pontban említett nyerő kifejezéseinket, és mindenképpen minden marketing csatornánkon jelentessük meg, köszönjön vissza folyamatosan!
 
4. Éld meg a saját történeted!
A hitelesség megőrzése érdekében muszáj gyakorolni a történetünk előadását. Meg kell arról győződni, hogy minden cselekedet – legyen az személyes vagy online – tükrözze a személyes brandet és történetet.
 
Ez a fajta ön-hitelességre való fókuszálás az élet és a munka minden területén jelentkezik: még az olyan területeken is, amire nem is gondolnánk azonnal: blogokon való megjelenés, Facebook hozzászólások, üzleti ebédek, stb. Ezek mind-mind jellemeznek minket, és ha nincs összhang a tudatos kép és az ösztönös Facebook komment között, akkor bizony a márka felépítése kudarcba fullad!
 
Akkor, amikor az ember már az „élő reprezentációjává” válik a saját márkájának, ez a fajta hitelesség megerősíti azt a tudatot az üzletfeleiben, hogy az Etikus Ingatlanos munkáját is hasonló szenvedéllyel, magas ügyfélélmény elérésével végzi.
 
5. Csak pozitívan!
Arra kell törekedni, hogy a márka történetéből a negativitás kimaradjon. Ki akarna egy negatív kommunikációjú szakemberrel dolgozni?
 
Meg kell próbálni a pozitivitás forrásává válni, és ha szükséges, ehhez segítséget nyújtanak a különböző önfejlesztő kiadványok, podcastok, könyvek, előadások. Sőt, ezek a kiadványok megoszthatók a kapcsolati hálón keresztül, így tovább erősítve a saját márkáról kialakított képet, hiszen azt mutatja, hogy az Etikus Ingatlanos folyamatosan törekszik a fejlődésre mind szakmailag, mind emberileg.
 
A fenti tippek segítségével egy jól felépített weboldal, megfelelő social media jelenlét mellett minden lehetőség adott lesz ahhoz, hogy az üzleti életben az Etikus Ingatlanosok kitűnjenek, és folyamatosan prosperáló vállalkozást hozzanak létre.
 
Moharos Noémi

Vélemény, hozzászólás?

4 × négy =