Mindannyian találkoztunk már azzal, hogy egy nem szokványos lakóingatlan értékesítésével kellett (volna) megbirkóznunk. A busás jutalék vonzása miatt könnyű elcsábulni és bevállalni „mit veszíthetek” – alapon. De meg lehet-e oldani ezt a feladatot speciális felkészültség-, és eszközök nélkül?
Az alábbi tematika szerint bemutatjuk, hogy egy általános ingatlanközvetítő milyen feltételek teljesülése esetén lehet sikeres ebben a piaci szegmensben.
Hogy kezdjek neki egy nagy értékű ingatlan értékesítésének
Egyáltalán neki kezdjek- e?
Be tud-e lépni egy normál közvetítő erre a területre ?
Mi számít „Nagy értékű” ingatlannak?
A normál-, – a közepes-, – és a nagy értékű ingatlanok külön választása
Piaci áttekintés – mekkora piacról beszélünk?
Ki fér be ide?
Kik a piaci szereplők? – még mindig a külföldiek a potenciális vásárlók?
Hogyan határozzuk meg egy nem szokványos ingatlan értékét ?
Honnan vegyünk adatokat az érték meghatározáshoz?
Értékesítési módszerek – eltérések az általánostól
Hogy hirdessük, ha nem hirdethetjük?
Marketing eszközök és stáb
Az előadás végére a hallgatók elsajátítják azt a szemléletet, amelynek segítségével el fogják tudni dönteni, hogy egy nagy értékű ingatlan értékesítésének feladatát milyen módon oldják meg.