Mindannyian találkoztunk már azzal, hogy egy nem szokványos lakóingatlan értékesítésével kellett (volna) megbirkóznunk.  A busás jutalék vonzása miatt könnyű elcsábulni és bevállalni „mit veszíthetek” – alapon.  
De meg lehet-e oldani ezt a feladatot speciális felkészültség-, és eszközök nélkül? 

Az alábbi tematika szerint bemutatjuk, hogy egy általános ingatlanközvetítő milyen feltételek teljesülése esetén lehet sikeres ebben a piaci szegmensben.

  • Hogy kezdjek neki egy nagy értékű ingatlan értékesítésének
  • Egyáltalán neki kezdjek- e?
  • Be tud-e lépni egy normál közvetítő erre a területre ?
  • Mi számít „Nagy értékű” ingatlannak?
  • A normál-, – a közepes-, – és a nagy értékű ingatlanok külön választása
  • Piaci áttekintés – mekkora piacról beszélünk?
  • Ki fér be ide?
  • Kik a piaci szereplők? – még mindig a külföldiek a potenciális vásárlók?
  • Hogyan határozzuk meg egy nem szokványos ingatlan értékét ?
  • Honnan vegyünk adatokat az érték meghatározáshoz? 
  • Értékesítési módszerek – eltérések az általánostól
  • Hogy hirdessük, ha nem hirdethetjük?
  • Marketing eszközök és stáb 

Az előadás végére a hallgatók elsajátítják azt a szemléletet, amelynek segítségével el fogják tudni dönteni, hogy egy nagy értékű ingatlan értékesítésének feladatát milyen módon oldják meg.